.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آستانه دور سوم سفر رئيس جمهور به گلستان؛
تشکیل کارگروه استان گلستان با حضور رحیمی
دولت با در نظر گرفتن محدودیت‌ها و مشکلات استان گلستان، تمامی توان خود را برای پیشرفت استان و خدمت‌رسانی به مردم این دیار بکار خواهد گرفت...
تشکیل کارگروه استان گلستان با حضور رحیمی

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: دولت اهتمام دارد تمامی تعهدات و پروژه‌های سفرهای استانی را تا پایان سال 89 به مرحله اجرا برساند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،محمدرضا رحیمی ظهر ديروز (دوشنبه) در جلسه کارگروه تخصصی استان گلستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه تصریح کرد: دولت با در نظر گرفتن محدودیت‌ها و مشکلات استان گلستان، تمامی توان خود را برای پیشرفت استان و خدمت‌رسانی به مردم این دیار بکار خواهد گرفت.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره موضوعات و پیشنهادات که در جهت اعتلای استان گلستان مطرح است، ابراز امیدواری کرد در جلسه استانی هیأت دولت که در مرکز استان گلستان برگزار خواهد شد، مصوبات مناسبی در جهت تأمین نیاز‌ها و خواسته‌های مردم به تصویب برسد.

رحیمی همچنین در ادامه بر ضرورت رفع مشکلات آب و حق آبه در استان گلستان و همچنین تأمین آب شرب گرگان تاکید کرد.
در این نشست گزارشی از پیشرفت مصوبات سفرهای استانی دور اول و دوم، مقایسه نرخ بیکاری استان با گذشته و پیشرفت‌های استان که در پی مصوبات سفرهای استانی به وقوع پیوسته است ارائه شد.
در این جلسه همچنین استاندار، نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل بانکها، نمایندگان وزارتخانه‌ها و شماری از مدیران استان گلستان در خصوص مهمترین مسائل و مشکلات این استان بحث و تبادل نظر کردند و پیشنهادات و نظرات برای تصویب نهایی در جلسه استانی هیأت دولت در گرگان، به جمع‌بندی رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.